*forwarded email*
خواهشمند است چنانچه بی احترامی در کلمات وجود دارد آنرا به حساب نويسنده يا ارسال
کننده نگذاريد اينها سخنان آيات عظام و از جمله خمينی ميباشد، هر گونه مسئوليتی
متوجه آنان ميباشد.
درمکتب،" ولايت فقيه” ميتوان يافت :
"... واگر کسی استخوان کون آدمی را بشکند و سبب شود که هميشه غايط ازاو بدرآيد، يا
اگريک خصيه مردی را، يک طرف فرج زنی را ، يا يکطرف مقعد کسی را ببرد، يا پشت اورا
چنان بشکند که از جماع کردن بيفتد، برهمه اينها خونبها تعلق ميگيرد. وبريدن خصيه
راست کسی دوثلث خونبها دارد وبريدن خصيه چپ اويک ثلث. ودادن ده مثقال طلا لازم است
درصورتيکه منی را بی رخصت زن آزاد و دائمی دربيرون فرج او بريزند، اما اگر زن کنيز
يا متعه باشد منعی نيست. ودرمورد خونبهای ولد الزنا بين مجتهدين عظام اختلاف نظر
است، بعضی برآنند که خونبهای ولد الزنا مثل خونبهای جودان است ، و خونبهای مرد
جهود هشتصد درهم شرعی و خونبهای زن جهود چهار صد درهم شرعی است. برکسی که خود را
کشته باشد کفاره واجب نيست (!) ودرقصاص ذّ کر يک مرد جوان را به عوض ذّکر يک مرد
پير ميتوان بريد، ذکر ختنه شده را نيز عنداللزوم ميتوان به عوض يک ذکر ختنه نشده
بريد .... و هرگاه کسی کاری کند که منی شخصی درموقع جماع به دشواری بيرون آيد بايد
خنبها بدهد . و اگر کسی ذکر کسی ديگر را ازبيخ يا از حشفه ببرد، يا خصيه کسی را قطع
کند ، يا هردوطرف فرج زنی را ببرد ، خواه آن زن بکر باشد يا نباشد و خواه فرج
اوبزرگ باشد يا کوچک ، ونيز اگر کسی زنی را چنان دخول کند که موضع بول و غايط يا
مخرج بول و حيض اورا بدراند و هردوراه را يکی کند ، خواه شوهرش باشد وخواه اجنبی ،
و خواه زن بالغ باشد يا هنوز بالغ نشده باشد ، برهمه اينها ديه واجب ميشود، ولی اگر
مردی موضع بول و غايط زن بالغه خودش را درانيده باشد ديه براوواجب نيست”.
از کتاب تولدی ديگر به نقل از آيات عظام و به اقتباس از رساله امام خمينـــــــی
بزودی با اجازه مخصوص دکتر شجاع الدين شفا در اينترنت.