نامه سر گشاده به وزرای خارجه کشور های اسکانديناوی و رئيس انجمن جهانی قلم!
اعضای خانواده ام مورد تهديد جانی قرار گرفته اند.


آنچه در طی ساليان با نام ديالوگ انتقادی با رژيم جمهوری اسلامی بر قرار بوده جز به ريختن خون بيشتر در سطح جامعه ايران نيانجاميده است و جز شلاق و شکنجه و حبس واعدام و سنگسار و دشنه آجين کردن مردم بيگناه و نويسندگان و آزاديخواهان نتيجه ديگری عايد مردم ايران نگشته است.
گفتگوی تمدنهای خاتمی جز سرپوش تمام اين زجر و شکنج ها نبوده و تهديد و ارعاب و کشتار مردم تنها ديالوگ رايج در جامعه ايران بوده است.
درچند سال اخير پدر 80 ساله ام که نه نائی در پا برای راه رفتن و نه نوری در چشم برای ديدن داشت، توسط عوامل وزارت اطلاعات مورد شکنج و تهديد قرار ميگرفت که چرا با پسرش يعنی من ارتباط دارد و مرتب وی را زير انواع فشار ها ميگذاشتند و خواستار بازگشت من به ايران بودند.
آنهم درست در زمانی که قتل های زنجيره ای يکی پس از ديگری بوقوع ميپیوست و نيز همزمان با کشتار نويسندگان در داخل ايران مرا به جرم شرکت در يک تظاهرات در سوئد به محاکمه کشيده بودند.
امروز تاريخ ‏ 9 ژانويه 2003 شنيدم که افرادی تلفن های تهديد آميز به افراد خانواده ام در ايران که هيچکدام هيچگاه سياسی نبوده اند ميزنند و برای ايجاد جو رعب و وحشت تهديد ميکنند که چنان بلائی بر سرشان در آورند که مادرم به حال آنان يعنی فرزندانش خون بگريد. مسلما مادر پيرم همانند بيشمار مادران ايرانی آنهم پس از دست دادن فرزند 19 ساله ام در چند ساله اخير و دوری 30 ساله از فرزندش جز خون نگريسته است. و اين خون گريستن ها جز برای آبياری درخت آزادی مردم ايران صورت نگرفته است.
حملات شناخته شده به شخص من نيز بر روی اينترنت و يا بوسيله، ای ميل البته نه با نام عامل رژيم، بلکه با نام مثلا يک ايرانی مقيم هلند از بريدگان سازمانهای سياسی و از اخراجی های حزب سبز ها که مرتب نيز زير ضرب سازمانهای امنيتی و ضد تروريستی کشور های اروپائی قرار دارند با عکس و مشخصات رسمی که کمتر مورد سوء ظن قرار ميگيرد بر روی اينتر نت ظاهر ميشوند و به فحاشی و تهديد ميپردازند. افرادی که هيچکس آنان را اساسا نمی شناسد و به يکباره از زير بته ای سبز شده فحاشی ها و تهمت هايشان را ميزنند و مخفی ميشوند. همانند ( گروهی خود سر!) که از درون وزارت خوشنام ! اطلاعات، به دشنه آجين کردن افراد مشغول بودند.
اين است آنچه رئيس جمهور 20 مليونی محبوب! در طی دو دوره رياست جمهوری برای مردم ايران به ارمغان آورده است.
انجمن جهانی قلم!
و وزرای خارجه کشور های اسکانديناوی!
اين است نتيجه 24 سال همکاری اقتصادی اروپا با آخوند های حاکم بر ايران.
ضمن استمداد از سازمانهای حقوق بشری و ارگان های بين المللی، نظر وزرای خارجه اتحاديه اروپا و اسکانديناوی را به اين تهديد ها جلب کرده و امنيت و سلامت جان تک تک ايرانيان و خانواده ام را در گروبرخورد اصولی شما به رژيم جمهوری اسلامی ميدانم.



با احترام

نويد اخگر 9 ژانويه سال 2003 ميلادی

سوئد / استکهلم